7. maaliskuuta 2019

#fatgirl

'Cause you're the darkest star 
within the galaxy of life. 
Remove the fork and spoon
 and all you're left with is a knife.

-------------

Mennään suoraan asiaan.

Minkä takia mä oon tällänen saamaton läskikasa?
Tälläinen possu, elefantti?
Miksi mun paino ei tipu, vaikka tekisin mitä?

Mä oon koittanut jo vaikka mitä. 
Olen syönyt max. 700 kcal päivässä ja liikkunut paljon, mutta paino pysyi samana.
Olen yrittänyt syödä ''normaalisti'' 4-5 kertaa päivässä lautasmallin mukaisia annoksia, mutta paino vaan nousi.
Mä oon oikeesti kyllästynyt tähän. Viimeksi kun söin max 700 kcal, niin paino tippui 5-7 kiloa viikossa. Nyt ei ole tapahtunut mitään. 
Miksi en saa olla pieni ja kaunis?
Mitä mä olen tehnyt väärin?

Lopetin ravitsemusterapian, koska en enää kehdannut mennä sinne.
En ole tarpeeksi sairas tai pieni käydäkseni siellä.
Hän varmaan nauroi minulle jokaisen käynnin jälkeen, kun olin käynyt siellä selittämässä,
kuinka vaikeaa syöminen on.
Muilla menee paljon huonommin. Muut vat pienempiä kuin minä.
En voi pyytää apua, kun olen tämän kokoinen.
Ensin pitää laihtua ja paljon. Useita kymmeniä kiloja.
Mä en ole halunnut puhua syömisitä enää missään. Olen halunnut olla hiljaa, koska olen tämän kokoinen. 
Ymmärrettävää, eikö?

En kehtaa kohta poistua edes kotoa, kun olen näin valtava.
En kehtaa mennä Oskuun, ryhmiin. 
Hekin nauravat minulle, kun vyöryn ovesta sisään. 
''Vitun läski huomiohuora'' 
''Läski possu''
''Syömishäiriöpelle''

En vaan yksinkertaisesti halua mennä sinne.

Tuntuu niin väärältä kirjoittaa tästä. 
Olen vain iso kasa läskiä.
Jota kukaan ei kaipaa,
ei tarvi,
ei halua.

Olen täysin turha.
Miksi olen vielä elossa?

---------------



Pretty girls don't eat, right?


1 kommentti:

Hei, luen kaikki kommentit läpi ennen julkaisua. Jos haluat jättää kommentin, muttet halua, että sen julkaisen, jätäthän siitä tiedon kommenttisi loppuun. Kiitos!