20. syyskuuta 2017

Madness will find you

How can you see into
 my eyes like open doors?

-------------

Tänään mulla oli aika mun psykologille/hoitajalle tai miksi nyt häntä haluaa kutsua. Puhutaan hänestä vaikka nimellä Tintti. Olen tavannut häntä nyt noin puolen vuoden ajan. Hän on ihan mukava. Hänen kanssaan on helppo jutella ja hän tuntuu ymmärtävän aika paljon asioista.

Olin hänen luonaan puolitoista tuntia. Lopuksi paikalle kutsuttiin lääkärikin. En ole tainnut mainita, että vihaan tapaamisia, joihin tulee poppoota niin paljon, että tuolit loppuu kesken. Toinen mitä vihaan vähintäänkin yhtä paljon, on lääkärin kutsu paikalle kesken keskustelun. 

Noh, juttelimme ensin kuntouttavasta työtoiminnasta ja sen aloittamisesta. Juteltuamme tovin selvisi, että en voisi mennä töihin. Olen ollut töissä lemmikkieläin kaupassa noin vuoden. Viimeisen puoli vuotta olen ollut sairaslomalla. 

Seuraavaksi keskustelun edetessä lipsautin puolivahingossa, etten ole nukkunut 2 päivään tuntiakaan. Siitäkös kaikki sitten lähti leviämään nopeammin, kuin Jokisen eväät. Parit puhelut sinne ja tänne. Sitten se lääkäri tunki huoneeseen, istui tuolille ja katsoi minuun. Hän avasi suunsa ja ennen kuin sieltä ehti mitään tulla, minä nousin ylös ja sanoin: Sinulla on minulle taas kaksi vaihtoehtoa. Lääkitys tai suljettu.

Istuin hetken seisottuani tuolille, katsoin Tinttiä ja sen jälkeen lääkäriä. Hän sanoi, olleeni oikeassa. Lääke olisi Ketipinor 100mg. Ensin hän yritti tyrkyttää vanhaa tuttuani, Zyprexaa. Siitä suutuin. Hän pelästyi ja kysyi miksi. Minä aloin nauramaan. Ja kysyin hänelä, että mitä luulisi. Minulle on tullut painoa 10kg kuussa sinun Zyprexasi ansiosta, että meinasit taas myrkyttää minut. Juuri, kun olen saanut 45 kiloa pois, sen saatanan Zyprexan jäljiltä. Että kiitos, mutta ei kiitos.

Käynnin lopputulos:
Ketipinor 100mg, iltaisin
Tepoli tulee käymään luonani kerran päivässä 5x viikossa
Ravitsemusterapeutti 1x kuussa
Tintin käynnit 1-2x viikossa

--------------


------------

Just cause you're breathing,
doesn't mean you're alive.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei, luen kaikki kommentit läpi ennen julkaisua. Jos haluat jättää kommentin, muttet halua, että sen julkaisen, jätäthän siitä tiedon kommenttisi loppuun. Kiitos!