30. lokakuuta 2017

You gave me a good start

The smile on your face just like the old days, your beautiful heartbeat.
 You gave me a good start. 
You gave me your heart, I'll never lose that part. 
I think you hear me. 
I think you're right here.
 That's why I have no fear.

-------------

Mulla on sua ikävä. 

Mä haluaisin nähdä sut vielä, edes kerran. Haluaisin vielä kerran halata ja kertoa, kuinka paljon sä mulle merkitset. Kuinka kiitollinen mä oon sulle siitä, että sä autoit mua jaksamaan. 

Mä en muista, milloin viimeksi toisesta eroaminen on tuntunut näin vaikealta. 

Me ei oltu tavattu aiemmin. Mä olin just päässy pois osastolta, kun sä tulit sinne. Mutta silti, susta tuli yksi niistä tärkeistä hoitajista koko mun osastojakson aikana. Ellei jopa tärkein. Sun lomalle jääminen tuntui aluksi ihan hirveältä ja ylitsepääsemättömältä. Mä en tienny, miten pärjään ilman sua. Susta tuli mun luottohenkilö. Mä tiesin, että sulle voi puhua kaikesta ja sä osasit kysyä ne oikeet kysymykset. Välillä me ei edes tarvittu sanoja, sä ymmärsit heti mikä oli pielessä. 

Joka päivä mä toivoin, että olisin vielä osastolla, kun palaat lomalta. Mä halusin nähdä sut vielä kerran. Olithan sä mun 2. omahoitaja. 

Kerroinko mä sulle koskaan, kuinka tärkeä sä olit mulle? Mulla oli turvallinen olo aina sun kanssa. Mä luotin siihen, ettet sä antais mua sille pahalle, joka vaani nurkan takana. Tai jos niin kävi, sä pysyit mun luona ja autoit mua taistelemaan. 

Jos luet tätä ja tunnistat itsesi tekstistä, haluan sanoa sinulle vielä kerran kiitos. Kaikesta. Mä toivon, että näemme vielä joskus, jossain. 

--------------


---------------

I wish you could see that I'm okay, 
your words they took me far. 
I wish you could see that I'm okay,
 that I am moving on.
 I wish I could see that you're okay, 
smiling back at me. 
I wish I could see that,
 you're still here,
 watching over me.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei, luen kaikki kommentit läpi ennen julkaisua. Jos haluat jättää kommentin, muttet halua, että sen julkaisen, jätäthän siitä tiedon kommenttisi loppuun. Kiitos!