1. marraskuuta 2017

If I stay

I don't care if it hurts. 
I want to have control. 
I want a perfect body. 
I want a perfect soul.

-------------

Mitä jos mua ei enää oliskaan? 

Mä istun yksin pimeässä huoneessa, kädessäni purkki. Se on puolillaan pillereitä. Kaadan ne kädelleni ja katselen niitä hetken. Turvallisuuden tunne valtaa mieleni ja kehoni. Mä voisin päästä täältä pois silloin kun haluan. Mä pitelen kädessäni avainta pakoon. Avainta vapauteen. 
Olisiko tuolla jossain paikka, jossa ei ole pelkoa? Paikka, jossa sä olet vapaa. Voisinko mä vihdoinkin olla se iloinen tyttö, joka katosi vuosia sitten. Pidettäisiinkö musta siellä?

Mä mietin paljon kuolemaa. Miltä se tuntuisi tai mitä sen jälkeen olisi? Onko totta, että siellä jossakin näkisi taas ne rakkaat ihmiset, jotka ovat jo poistuneet täältä? Vai nukutko sä vaan ikuista unta. Mä oon joskus kirjoittanut ylös kaikkea, mitä haluaisin mun hautajaisiin. Vieraista virsiin. 

Oon aikalailla kyllästynyt kaikkeen. Mä en halua käydä iltaisin nukkumaan, sillä en halua herätä uuteen päivään. Mä vaan haluaisin nukkua viikkoja putkeen. Haluan vapaapäivän omasta elämästäni. Joka päivä tuntuu samalle. Joka päivä mä pelkään. 

Mä kaadan pillerit purkkiin ja laitan sen takaisin piiloon. Kukaan ei saa tietää. Mä en halua lähteä tänään. Annan vielä mahdollisuuden, mutta jonain päivänä mä voin lähteä. Se ei ole tänään, ei ensi viikolla, ei kuukauden päästä, ei välttämättä lähi vuosina. Mutta mä tiedän, että lopetan elämäni omilla ehdoilla.

--------------



-------------

so I decided to stay. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei, luen kaikki kommentit läpi ennen julkaisua. Jos haluat jättää kommentin, muttet halua, että sen julkaisen, jätäthän siitä tiedon kommenttisi loppuun. Kiitos!